Nak kaya....

Thursday, May 14, 2009


Hari ini sekali lagi aku terima risalah yang cuba menggoda aku. Setiap tahun sama ada awal tahun atau hujung tahun risalah ini mesti sampai kat rumah aku. Surat ini merupakan satu promosi untuk mencari orang bagi bertemu seorang tok dukun siam untuk kaya cepat. Katanya nak tolong orang yang kesusahan tetapi caranya tak sesuai bagi seorang Islam. Ini akan merosakan akidah kita. Hairan juga aku macam mana dia dapat alamat rumah mak mentua aku ni. Biasale zaman semakin canggih......klik...semuanya di hujung jari....surat itu datangnya dari utara tanah air...banyak orang melayu telah mengikutnya dan telah terpengaruh...pada risalah tu ada disertakan dengan gambar orang yang telah mengikutnya dan ada gambar tokong sekali...kawan-kawan hati-hatilah.

2 comments:

Cikgu Makmal May 14, 2009 at 11:03 PM  

Kaya...jangan tak kaya...lain kali dapat lagi, beli roti, sapu kaya atas roti lagi sedap!

akulah bintang May 15, 2009 at 2:40 PM  

salam...

kemarin try tp xleh gak..

so..hr ni pcubaan yg kedua...

slide aku

anak-anakku

adik

gambar lama


Created with Admarket's flickrSLiDR.
bb

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP